Karmic Koala

Geplaatst: oktober 30, 2009 in Voorpagina
Tags:,

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

Gister was het dan zover Karmic Koala kwam uit en ik werk er alweer een week of twee mee vanaf de beta, en ik ben weer zeer tevreden over het resultaat.
Voor een review van Karmic verwijs ik u door naar Ubuntu 9.10 nader bekeken
Mocht u hem willen installeren dan kunt u hem natuurlijk hier downloaden of aan vragen bij shipit of natuurlijk bij een steunpunt bij u in de buurt.

reacties
  1. wim schreef:

    ik ga weer 30 computers naar de philipijnen sturen, daar het niet mogelijk is om al deze pc te installeren wil ik bij elke pc
    een cd van ubuntu meezenden is daardoor ook aldaar een gratis geweldige promotie hoe kom ik aan nu 30 cd officieel

    hoor graag van je

    wim