Nieuwe opzet

Geplaatst: januari 11, 2010 in Voorpagina
Tags:,

Ik heb besloten mijn blog te gaan veranderen en mijn blog wat meer te gaan richten wat mij zoal bezig houd.
Het blijft zeker nog mogelijk om via dit blog vragen te stellen over Linux en dan met name ubuntu, alleen blijft dit niet geheel op de voorgrond van mijn blog staan.

De nieuwe opzet zal stapsgewijs plaats vinden tussen de bedrijven door.
Omdat ik ook bezig ben met een project in Soest waar je alle info over kan vinden op Soest op glasvezel
Er komen daar voor weer wat informatie/ervarings avonden voor aan waar ik ook bij zal zijn, om de vragen te beantwoorden die er nog zijn.

En zal er voor de avond vierdaagse weer voorgelopen gaan worden en daar probeer ik weer bij te zijn om te kijken of ze helemaal kloppen na de uitzetting van de route.
Ik zal hier er ook het een en ander over gaan plaatsen mits ik de route heb gelopen natuurlijk.

Grtz, Bas

P.s
Wil je een goeie jaar mix ga dan naar dizzydj yearmix

reacties
  1. Rotterdammert schreef:

    Wel bij houden dan he? je blog 😉

    Als je nog meer jaarmixen zoek: Jaarmix 2009 overzicht

    • basdekruijf schreef:

      Ik ga hem zeker bij houden hoor.
      De link die in je bericht staat voeg ik toe aan de links.

      Grtz Bas