Linux Link verwijderd

Geplaatst: januari 24, 2010 in Voorpagina
Tags:, ,

Bij de Linux links heb ik een link weg gehaald en wel deze Ubuntu tips voor beginners.
Als je als maker van deze site reageert op een topic over een filmpje hoe je een torrent maakt en dat word toevallig gedaan met Windows 7 en dan citeer ik zijn tekst even: Wat heb ik daar nou aan? en Maak dan liever een filmpje, hoe je het doet vanuit Ubuntu….
Betwijfel ik of deze persoon wel capabel genoeg is en voldoende geloof waardig is om tips te geven aan beginnende Ubuntu gebruikers.
Als je niet weet hoe je een torrent maakt want dat haal ik er uit dan vind ik dus niet dat je tips moet gaan geven aan beginners.
En ik wil niet dat mensen die mijn site bezoeken de dupe ervan worden en met een niet goed werkend systeem zitten, als ik een vervanger ervoor heb gevonden die wel betrouwbaar is dan komt die bij mijn Linux links te staan en zal ik het hier vermelden.

Update:
De nieuwe Linux link met tips is die van Leo Cardinaals geworden.

reacties
  1. fast eddy schreef:

    Triestigaard! Zo op de persoon spelen. Dat kan alleen een hollander

    • Bas schreef:

      Als hij dat bij mij doet dan doe ik dat ook bij hem alleen ben ik er beter in.

    • Arie schreef:

      Sja, wat zal ik over belgen zeggen. als je kijkt hoe een niet nader te noemen belg eind 2008 met modder heeft lopen gooien op het forum, lijkt het wel of jullie het hebben uitgevonden en geperfectioneerd. dus zeg nou niks over Hollanders.

  2. Mathias schreef:

    Ik kreeg via een kennis van me de volgende mail eens toegestuurd wat ging over een melding van een post van de persoon achter die Computertip site. Deze gast gaat over een andere man, die autistisch is, het volgende zeggen tegen de moderatoren daar op het forum:

    “”> > Het lid heeft het volgende bericht er aan toegevoegd:
    > > Volgens mij spoort dit manneke niet helemaal…. Dit bericht hoort hier
    > > niet, en eigenlijk helemaal nergens, want het gaat nergens over. Gezien
    > > zijn eerdere postgedrag denk ik, dat we hier te maken hebben met een
    > > geestelijk gestoorde.””

    Goed, dat hij niet wist dat deze andere man autist is valt niet te ontkennen, kan men zo 1 2 3 ook niet echt weten maar het gaat er meer om hoe men achter de rug om over iemand praat in een melding aan het team.

    Tot zover de schijnheilige CoC bij ubuntu nl en de schijnheiligheid van de persoon waar we het hier over hebben. Een ander voorbeeld van die schijnheiligheid en tegenstrijdigheid is dat hij Windows/Microsoft en Apple zit af te kraken en de grond in aan het boren is op forums terwijl hij zelf nog steeds in al die jaren dual of zelfs tripleboot heeft met Windows XP.

    Als je Windows en MS zo zit af te kraken en Linux o zo zit op te hemelen dan pleur je Windows helemaal van je Pc’s/laptops en draai je 100% Linux.

    Hij is zelfs zo ver gegaan dat hij mijn kennis geblokkeert heeft zodat deze hem geen Privé Berichten kan sturen. Zodoende moest hij laatst gedwongen openlijk op het forum zaken posten die niet erg prettig over kwamen.

    Je kan het al raden, de posts van mijn kennis en van die ene persoon waren dus per direct weer verwijdert. Ook lekker.

  3. n.n schreef:

    Toevallig weet ik uit uiterst betrouwbare bron dat deze heerschap door moderator Ron op het ubuntu-nl forum aardig het handje boven het hoofd wordt gehouden. T’is sowieso al een vriendenclubje vol hypocriete, arrogante matennaaiers die heel ubuntu-nl forum.

    • n.n schreef:

      Ohja, we weten het al zeker dat we het hebben over Pjotr. Hoeven we daar ook niet geheimzinnig over doen.