Eindelijk klaar

Geplaatst: januari 26, 2010 in Voorpagina
Tags:,

Ik hoor je al denken eindelijk klaar leuk maar waarmee.
Vandaag was mijn laatste keer fysiotherapie waar ik heen moest nadat ik vorig jaar Oktober een enkel blessure op liep tijdens het sporten op het werk.
Na 6 weken niet zonder steun te kunnen lopen was het tijd voor de fysio eerst twee keer per week en daarna één keer per week, en ik ging met steeds meer tegen zin er naar toe.
Maar nu ben ik dan eindelijk klaar en kan ik alles weer gaan oppakken zoals het competitie bowlen wat ik doe en een eventuele andere sport.
Ik heb vorig jaar hardgelopen en dat ging best lekker tot ik last van mijn schenen kreeg en een pauze inlaste die langer geduurd heeft dan ik eigenlijk wou.
Wel heb ik besloten dat ik niet meer ga hardlopen maar dat de kans heel groot is dat ik ga mountainbiken wat voor mijn enkel toch wat veiliger is, de stap is dus nu om naar een mountainbike te gaan kijken en het ook daadwerkelijk te gaan uitvoeren.

Reacties zijn gesloten.