D-day

Geplaatst: februari 2, 2010 in Voorpagina
Tags:, ,

Vanavond was het voor mij een soort D-day nadat ik 21 Oktober geblesseerd raakte aan mijn enkel heb ik ook niet meer op de bowlingbaan gestaan.
Maar vanavond was het dan eindelijk weer zover de eerste keer weer bowlen en ik was echt benieuwd hoe het zou gaan met de score maar natuurlijk nog meer met mijn enkel.
Dat laatste ging allemaal goed gelukkig wel af en toe een kleine reactie maar dat is te verwaarlozen en dat viel me honderd procent mee.
De score’s die ik gooide daar ben ik ook wel tevreden over ik begon met 167 daarna een 171 en de laatste was 114, oké liever had ik die ook hoger gezien natuurlijk maar dat komt ook wel goed.
Op een gegeven moment ga je toch merken dat je al een poos niks gedaan hebt en er door heen komt te zitten, dat komt natuurlijk ook door het gebrek aan conditie.
Het kan eigenlijk alleen nog maar beter gaan en dat met een nieuw gezellig team komt het allemaal weer helemaal goed.

Reacties zijn gesloten.