Fitkit

Geplaatst: februari 10, 2010 in Voorpagina
Tags:, ,

Vandaag op het werk een fitkit moeten doen, terwijl ik vorige week al aangaf dat ik er na mijn blessure nog niet klaar voor ben.
Maar ik moest hem gewoon doen vandaag met de opmerking probeer het maar gewoon.
De fitkit houdt in dat je lenigheid, oog hand coördinatie, sprong en knijp kracht worden getest en tevens een shutle run.
Het ging allemaal op zich wel lekker met het springen voelde ik mijn enkel wel iets bij het neer komen, maar dat was te doen gelukkig.
Ik had na dat ik klaar was twee weken geleden met de fysio nog niet hardgelopen en ik weet dat mijn conditie gewoon niet veel meer is.
Alleen had ik bij het rennen geen last van mijn conditie maar last van mijn enkelband, en ik zei tegen mijn collega die naast me liep al dit gaat een kort rondje worden voor mij.
Al voor ik de eerste trap had gehaald wist ik het al zeker dat ik het niet ging halen, maar ik wou ook niet als eerste uitstappen dat gaat zelfs mij te ver. Bij trap drie zag ik er drie uitstappen en vond het voor mij ook tijd om te stoppen, en dat was op tijd ook want toen ik even zat begon mijn enkel op te spelen.
Gelukkig heb ik nu nog maar weinig last van mijn enkel en hersteld alles gelukkig goed na een inspanning, en dat komt natuurlijk ook omdat ik het gelukkig niet geforceerd heb.

Ik ga maar weer voor de herkansing en dan zal ik er klaar voor zijn en zal ik alles er aan doen dat ik trap zeven wel haal.
Tot die tijd zal ik mijn enkel nog sterker moeten maken en mijn conditie nog verder moeten verbeteren, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken.

reacties
  1. Arie schreef:

    je kan van mij wel vast 4 trappen krijgen, heb je er toch 7 gehad 🙂

    maar tis een mooie prestatie na je blessure