Garage gezocht

Geplaatst: februari 24, 2010 in Voorpagina
Tags:,

De titel zegt het al ik ben op zoek naar een andere garage voor onderhoud aan mijn auto, en dan natuurlijk het liefst hier in Soest.
Gister ging ik hier het dorp even in en na een minuut of tien hield mijn auto in eens in en sloeg die twee keer af met optrekken, iets wat me nooit overkomt. Waarop ik naar de garage ben gegaan en ze hebben de computer uit gelezen, daar kwam uit dat er kortsluiting was bij de injectie.
Dat zou verholpen zijn met het verwisselen van een kabeltje werd er mij verteld waarop ik vroeg of ik hem aan het einde van de dag kon ophalen, dit was geen probleem hij zou dan klaar zijn.
Toen ik terug kwam bij de garage om hem weer op te halen stond hij nog binnen met de motorkap omhoog, het goede nieuws was dat de storing weg was maar dat er nog een andere storing aanwezig was.
Ik had afgesproken dat ik hem vandaag weer zou ophalen omdat ik hem morgen weer nodig zou hebben voor mijn werk, dat was geen probleem hij zou klaar zijn. Toen ik vandaag terug kwam bij de garage stond mijn auto tot mijn verbazing nog binnen met de halve motor zo’n beetje uit elkaar, en het uitlees apparaat er nog aan met de storing in beeld die er gister ook al in stond, kortsluiting massa bij de injectie.

Toen ik er was vanmiddag was er ook niemand met mijn auto bezig maar met een verfspuit die verstopt zat, omdat een ander pand van hun geschilderd moet worden voor de verkoop ervan.
bij de motor hing zelfs iets van de kleppen los zo van misschien is dat het wel maar het bleek dat dat het niet was vertelde hij al, maar wat het wel was had hij nog niet gevonden.
Nou lijkt mij een kortsluiting een draadje te zijn waar stroom door loopt en niet iets van de kleppen wat mechanisch is, maar goed of ik vrijdag dan maar terug kon komen dan kon hij hem zaterdag afmaken.
Hij heeft hem in elkaar gezet dat ik er wel mee kon gaan rijden naar mijn werk, en ik heb hem ook mee genomen maar toch maar bij mijn ouders achter gelaten en hun auto mee genomen. Ik vertrouw het op dit moment niet om de auto mee te nemen naar mijn werk, mijn vader brengt hem morgen terug naar de garage dan kunnen ze het afmaken.
En dat is ook tevens het laatste wat ze nog aan mijn auto doen ik ben het vertrouwen volledig kwijt in ze.

Reacties zijn gesloten.