Conditie training

Geplaatst: februari 25, 2010 in Voorpagina
Tags:,

Vanavond hadden we gelijk na het werk voor de mensen die de fitkit niet gehaald hadden een eerste conditie training, niet iedereen kwam mee doen maar dat kan te maken hebben een vrije dag, we waren uit eindeliijk met zijn drieën.
Ik heb speciaal een enkel band gekocht om te kunnen trainen en tijdens de warming up op de loopband voelde ik mijn enkel wel een beetje, en ben maar even wat gaan roeien wat wel lekker ging. Daarna zijn we de sportzaal in gegaan en hebben we wat loop technieken gedaan om dat ook te verbeteren, erg nuttig was dat zeker maar omdat je het anders gewend bent moet daar de routine nog in komen.
Aan het einde van de loop technieken kregen we toch nog even een shutle run waar de ilo’er ( sport leraar ) ook aan mee deed om ons het tempo aan te geven, ik wou af en toe net even wat harder lopen dan nodig is en werd dan ook meteen terug geroepen.
Tot mijn verbazing liep ik vanavond een trap 6 en had ik misschien nog wel door gekund naar trap 7, maar onze ilo’er zei aan het begin al loop je vanavond niet kapot dat doe je maar tijdens de fitkit zelf dit is gewoon om te kijken hoever je nu komt.

Het viel mij erg mee vanavond aangezien ik 15 dagen geleden nog maar tot trap 3 kwam en dat was door de pijn, die bleef nu weg tijdens het lopen ook dankzij de extra steun natuurlijk van de enkelband.
Ik zie het in ieder geval positief in voor de volgende herkansing die in Mei is, en met deze trainingen erbij komt het zeker goed.

Reacties zijn gesloten.