Stephen King HET ( IT )

Geplaatst: maart 2, 2010 in Voorpagina
Tags:, ,

Er word op dit moment gewerkt aan een remake van de film IT van Stephen King wat ik persoonlijk een goede zaak vind, het origineel viel mij erg tegen en vooral het einde.
De remake zou in 2011 uit moeten komen maar ik heb ook al gelezen over eind 2010, het enige wat ik niet kan vinden is wie de acteurs zijn. Ik hoop stiekem een beetje op dezelfde acteur voor pennywise want die was in het origineel wel erg goed, maar dat is nog even afwachten tot we dat te weten komen.
Nu er een remake komt heb ik ontdekt dat het boek nog in mijn collectie ontbreekt en ik zou het boek ook wel weer een keer erg graag willen lezen, dan kan je dus zeggen ga naar de winkel en koop het boek.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in maar ik zou eigenlijk de hardcover versie willen hebben van het boek en die is nieuw niet meer te krijgen.
Nou is mijn vraag mocht iemand deze versie hebben en hij ziet er nog goed uit en je zou hem wel kwijt willen laat het mij dan even weten, ik zou hem dan graag van je overnemen want dit boek hoort gewoon in mijn collectie thuis.

Update:
Ik kreeg een mailtje van de Stephen King fanclub met de mededeling dat er van dit boek geen hardcover is, als die er wel is dan is het een bibliotheek uitgave.
Nu maar hopen dat er nog een hardcover uit gaat komen.

Reacties zijn gesloten.