Milly Boele R.I.P

Geplaatst: maart 17, 2010 in Voorpagina
Tags:

Gister avond toen ik thuis kwam las ik dat volgens RTL het lichaam van Milly Boele was gevonden in de tuin van de over buurman, nota bene een politie agent.
Ik heb de tv vervolgens op Nederland 1 gezet waar Pauw en Witteman op kwam en als gast Peter R de Vries was om over het gebeuren te praten, ze hadden ook contact met de persvoorlichter van de politie die op dat moment nog alles ontkende dat het lichaam gevonden was. Wel kon ze bevestigen dat de verdachte een 26 jarige mannelijke politie agent was, ook al schrok ze nog al van de vraag of het zo was.
Omstreeks om 0:20 in het journaal kwam het nieuws dat inderdaad het lichaam van Milly Boele in de tuin van de verdachte was gevonden, maar het was nog niet zeker of hij ook de dader zou zijn.
Inmiddels heeft de verdachte bekend en ik kan alleen maar hopen dat hij een zware gevangenis straf krijgt, vooral omdat hij ook een politie agent is/was.
En natuurlijk de hoofd reden voor mij persoonlijk en wat ieder wel denkend mens wel heeft denk ik, van kinderen blijf je gewoon af punt.

Milly Boele had misschien nog kunnen leven als het Amber Alert op tijd was afgegeven en niet een dag later zoals nu is gebeurd, maar dat is achteraf en nooit zeker.
Al ben ik wel van mening dat als er een kind vermist of ontvoerd word dat je het Amber Alert gewoon meteen moet afgeven, beter één keer te veel dan één keer te weinig.

Reacties zijn gesloten.