BULLS Mountainbike

Geplaatst: maart 29, 2010 in Voorpagina
Tags:,

Ongeveer een week of twee geleden kocht ik via marktplaats een gazelle instinct mountainbike, nu wil het geval dat de zadel pen zo vast als een huis zat. Ik ben er vorige week dinsdag mee naar de rijwielhandel gegaan om te kijken of ze me er mee konden helpen, toen die de fiets zag werd het al snel duidelijk dat het om een miskoop ging.
De mankementen die hij even snel opnoemde waren voor en achterbanden versleten, tandwielen voor en achter versleten en het zadel versleten, nou ben ik een leek en zag ik eigenlijk alleen dat het zadel versleten was maar de rest zag ik ook toen hij me er op wees. En het repareren van dat alles was het het gewoon niet meer waard.

Ik vroeg hem uiteindelijk wat hij zoal had staan aan mountainbikes en buiten had hij twee tweedehands mountainbikes staan waaronder een B1, ik vroeg hem wat die koste en binnen toen die het na keek bleek die 499,- euro te kosten.
Voor een tweedehands vond ik dat wel wat duur maar hij liet me een nieuwe BULLS mountainbike zien die hij in de winkel had hangen. De prijs was het zelfde als de B1 die buitenstond en na een proefrit was ik meteen verkocht hij reed perfect, en ik heb de gazelle daar meteen achter gelaten omdat die toch niks meer waard was.
Afgelopen zaterdag heb ik mijn BULLS mountainbike opgehaald en van de week ga ik lekker het bos in om mijn eerste kilometers te maken en lekker verder te werken aan mijn conditie waar ik erg veel zin in heb.

reacties
  1. Arie schreef:

    Leuk fietsie 🙂 en op marktplaats mnoet je zeker uitkijken tegenwoordig, lijkt wel of sommige mensen er een sport van maken om een ander te belazeren.

    • Bas schreef:

      Zeker een mooie fiets ben er erg blij mee van het weekend eens goed uit proberen.