Olav Mol is niet meer bij de race

Geplaatst: maart 29, 2010 in Voorpagina
Tags:,

De Formule 1 is weer begonnen met een aantal nieuwe regels één daarvan is dat er niet meer getankt mag worden tijdens de race, en voor mij persoonlijk is het een stuk saaier geworden.
In de voorgaande jaren zag je nog wel eens de brandstof slang een stuk mee vliegen door de pits maar dat zullen we een poos niet meer gaan zien, en de strategie zal ook in eens naar mijn mening minder belangrijk worden nu de stops minder lang duren.
En nog een verandering dit jaar Olav Mol is niet meer live bij de race aanwezig maar zit in Hilversum in de studio het verslag te doen, nu geloof ik ook wel dat het verslag er niet slechter van word. Maar wat ik wel jammer vind is dat het gesprek met een rijder in de voorbeschouwing er niet meer is bijvoorbeeld, of het live verslaan hangend uit het raam van de pitstop om te kijken of alles wel goed gaat.
Naar mijn mening is het een gemis dat hij er zelf niet meer live bij is en ik hoorde zelfs vandaag dat de fans denken aan een rtl7 boycot denken tot dat Olav Mol er weer live bij is, ik wacht de ontwikkelingen af en hoop dat hij snel weer live bij de race zal zijn.

Uitleg Olav Mol

reacties
  1. Arie schreef:

    Waarom mag er niet meer getankt worden? vanwege de veiligheid?

    Dat Olav er niet meer live bij is zal wel een centen kwestie zijn, de omroepen willen nu eenmaal voor een dubbeltje op de 1e rang zitten.

    • Bas schreef:

      Het is natuurlijk ook wel een geld kwestie maar een commentator hoort er natuurlijk gewoon live bij te zijn.