Spannende tijd

Geplaatst: april 16, 2010 in Voorpagina
Tags:

Ik wou vandaag nog een update brengen op het bericht van hier onder maar dat laat ik even voor bij gaan. Het geval wil dat mijn vader vanmiddag is opgenomen in het ziekenhuis, en we weten nog niet precies wat er aan de hand is.
Dat hopen we zo snel mogelijk te weten tot die tijd zal het even rustig zijn van mijn kant met berichten.

Update:

Mijn vader is inmiddels weer thuis en we weten nu dat die long kanker heeft alleen in welk stadium weten we nog niet, het blijft nog spannend.  We hopen op het goede en dat die natuurlijk nog lang bij ons blijft.

reacties
  1. Tom schreef:

    Wens jullie maar vooral uw Vader veel sterkte toe in deze moeilijke tijd voor Hem.
    Steun Hem goed want Hij zal het nodig hebben.
    Groet Tom.