Airsoft

Geplaatst: september 25, 2010 in Voorpagina
Tags:

Vandaag ben ik met DSF een airsoft team mee wezen aisoften. Ik had in het verleden wel eens met een airsoft wapen geschoten maar nog niet eerder een hele dag, op een speciaal terein daarvoor het spel ellement mee gedaan.
We hebben verschillende onderdelen gedaan vandaag waar onder het proberen te veroveren van twee munitie kisten, wij hadden de taak om de kisten te verdedigen en als we geraakt waren moesten we naar de safe zone.
ALs we daar met 5 team leden waren dan mochten we terug keren in het spel, en dan maar hopen dat de rest van het team de kisten nog in bezit heeft. En dit allemaal natuurlijk op een manier dat het zo dicht mogelijk bij het echte werk komt zoals in het leger.
De airsoft wapens zijn replica’s van echte leger wapens en daarom is het ook niet legaal om dit te doen in Nederland, maar moet er uitgeweken worden naar België waar er speciale tereinen voor zijn.
Maar ik kan nu al zeggen dat het voor mij een nieuwe hobby gaat worden en dat ik het reizen er voor, er voor lief bij neem.

reacties
  1. Arie schreef:

    Een neef van me zit ook op een airsoft vereniging. Heb pas foto’s gezien van zo’n meeting, het ziet er idd echt uit.