T-mobile G1 accu

Geplaatst: oktober 1, 2010 in Voorpagina
Tags:, ,

Ongeveer twee weken geleden hield mijn accu van de G1 het voor gezien, na het opladen van de accu was die binnen een dag zonder gebruik alweer leeg. Ik had in eerste instantie zoiets van laat maar zitten ik moet in Januari toch mijn contract weer verlengen, en dan kies ik gewoon een nieuw toestel uit.
Alleen na een paar dagen merk je al dat je de functies van een smartphone heel snel gaat missen, ook al heb je een goed reserve toestel je wil toch de functies kunnen gebruiken die je altijd gebruikt. Ik ben dus wat gaan zoeken op internet en kwam uiteindelijk terecht bij Battery Upgrade waar ze een vervangende accu aan bieden voor €18,99 en gratis verzending over de hele wereld.
De vervangende accu heeft de zelfde specificaties als de G1 accu en ik weet zeker dat ik het daar wel mee vol ga houden tot ergens in Januari tot ik kan verlengen. Mocht je accu er mee op houden kijk dan vooral bij Battery Upgrade natuurlijk hebben ze accu’s voor verschillende merken.

Reacties zijn gesloten.