R.I.P Pluis

Geplaatst: oktober 5, 2010 in Voorpagina
Tags:

Vandaag heb ik helaas mijn kat Pluis moeten laten inslapen, ongeveer 6 weken geleden kreeg ik te horen dat hij een vergroot hart had en geen jaren meer zou leven.
De mogelijkheid was er dat het een paar weken of een paar maanden zou duren, maar vandaag was het onvermijdelijke dan daar. Hij was heel suf vanmorgen en had vannacht over gegeven, ik heb gelijk de dierenarts gebeld en kon gelukkig meteen terecht.
Daar hebben we het besluit genomen om hem in te slapen omdat het echt niet meer ging, gelukkig heeft hij geen pijn gehad en heeft hij ook niet hoeven leiden. Ik heb Pluis samen met een buurman bij mijn moeder in de tuin begraven, en hij heeft daar een mooie laatste rust plaats.

Pluis is helaas niet ouder geworden dan 8 jaar, ik ben blij dat ik hem altijd alles heb kunnen geven wat hij nodig had. En hij heeft gelukkig een goed leven bij me gehad, en ik ben blij dat ik hem bij mij in huis mocht hebben die 8 jaar.

R.I.P Pluis

reacties
  1. Robin schreef:

    Hey Bas,
    Sterkte met je verlies , ze zeggen wel eens het is alleen maar een huisdier , maar het verlies van je maatje en het karaktertje zal je niet snel vergeten.
    Ik wens je alle strekte toe om dit een plaatsje te geven en om er overheen te komen …
    En voor van mij ook voor Pluis … R.I.P. immortias sales immobiliti ( de dood zal je niet tegenhouden )..

    Greetzz Robin