FSV: Schande

Geplaatst: oktober 24, 2010 in Voorpagina
Tags:,

De Feyenoord supporters vereniging ( FSV ) schrijft op hun blog met als titel Schande, en verder in het bericht lees je het volgende: PSV – Feyenoord 10 – 0 Ook wij hebben hier verder geen woorden voor.
Na de 10 – 0 nederlaag vandaag tegen PSV kan ik me hier alleen maar bij aansluiten, het gaat inderdaad erg slecht dit seizoen maar met 10 – 0 verliezen had ik echt niet verwacht. Ik hoop dat de gesprekken met de investeerders nu echt bijna afgerond zijn, dan kan er misschien nog wat gedaan worden in de winterstop anders zie ik het zwaar in.
Dus kom op Feyenoord zorg dat alles zo soepel mogelijk verloopt zodat we na de winterstop weer omhoog kunnen gaan kijken, want voor de winterstop zie ik het eigenlijk niet meer gebeuren.

reacties
  1. Arie schreef:

    Welke investeerders ???? Die zitten nu natuurlijk bij PSV aan tafel 😀

    Ik moet zeggen, 010 krijgt zo wel een hele aparte betekenis 😉