NS winterklaar

Geplaatst: december 4, 2010 in Voorpagina
Tags:

Volgens de reclame van de NS die al een poosje loopt zijn ze nu echt klaar voor de winter, en blijven de winter problemen van vorige winter uit dit jaar. Nu wil het geval dat de winter deze week zich voor het eerst heeft laten zien, en was het wachten op de problemen bij de wissels van de NS.
Nu hebben we niet lang hoeven wachten op de problemen bij de wissels want vandaag was het al zover ( en van de week ook al even een keer ), in het midden van het land werkte er alweer veel wissels niet. Het commentaar van de NS op de problemen is dat ze niet in het hele land de problemen kunnen voorkomen.
Ik vraag me dan af waarom hebben jullie dan dit jaar zoveel lopen testen?, wie het antwoord weet vraag ik vriendelijk om het mij uit te leggen want ik weet het niet.
Ik denk dat het tijd word voor de NS om eens in de leer te gaan bij de spoorwegen van bijvoorbeeld Zwitserland, maar of dat nut heeft ik denk niet.

reacties
  1. Arie schreef:

    Wie gelooft er nu de reklames 😀

    Ach NS heeft altijd wel wat, bevroren wissels, blaadjes op de rails, door de warmte uitgezette rails…………. Best wel gek dat je alleen maar bij hun die problemen tegenkomt.

    Waar zouden we zijn zonder de trein? Nou gewoon op plaats van bestemming 😀 😀

  2. Ds J Bongers schreef:

    Je staat in de file. Niet op de weg maar op het perron. Die op de weg lost zich wat sneller op