Soest krijgt toch glasvezel

Geplaatst: december 22, 2010 in Voorpagina
Tags:, ,

Ik heb natuurlijk wat kritiek geuit hier over Soest op glasvezel, en ik blijf ook bij mijn kritiek. Maar gister bereikte mij het bericht dat er in 2011 toch een begin gemaakt word met de aanleg van glasvezel in Soest.
Het gaat hier tot nu toe om de wijken Overhees en de Boerenstreek waar de aanmeldingen voldoende zijn om te beginnen, er moeten nog wel wat details besproken worden met de gemeente maar dat moet geen probleem zijn. Er is natuurlijk al een glasvezel netwerk aanwezig in het dorp, en de gemeente heeft dus ook al ervaring met Reggefiber en de manier van werken. Het heeft dan wel meer dan een jaar geduurd voor dat er een go kwam maar die is er dan nu wel, en eerlijk is eerlijk dat heeft dan toch wel met de vast beradenheid van Soest op glasvezel te maken. En dat mag natuurlijk ook wel een keer gezegd worden.

Lees hier het pers bericht

reacties
  1. Franca schreef:

    Dank je Bas. Wij zijn heel blij met dit begin en hopen het succes door te zetten naar de rest van Soest. Als jij daar (weer) een actieve rol in wil spelen, ben je uiteraard welkom 🙂

    Hartelijke groet,

    Franca

  2. Ralph Coesmans schreef:

    Bedankt Bas, en blijf kritisch! Dat is nodig om met alle Soesters ervoor te zorgen dat het glasvezelnetwerk een goede toevoeging wordt voor de Soester bevolking.

  3. Bas schreef:

    @Franca graag gedaan en kan me voorstellen dat jullie er blij mee zijn.
    @Ralph Kritisch zal ik altijd blijven maar dat is niet alleen naar jullie toe neem dat maar van mij aan.