Concentratie

Geplaatst: januari 15, 2011 in Voorpagina
Tags:

Sinds een poosje merk ik dat mijn concentratie vermogen niet echt ideaal is, maar achter af gezien denk ik dat ik het altijd al wel heb gehad.
Maar het begint nu pas op te vallen vooral op de bowlingbaan, de afgelopen 6 jaar heb ik met een backhand bal gegooid. En als dat niet helemaal lekker ging dan redde ik het altijd wel op routine, maar nu gooi ik met een normale curve en daar heb ik totaal geen routine in.
In eerste instantie is het wennen aan de nieuwe bal, en daarna is het gewoon een kwestie van concentreren en daar gaat het mis, mijn concentratie vermogen is gewoon rond uit slecht.
Het gekke is dat je daar op zo’n manier pas achter komt, en dan gaat terug denken en er dan achterkomt dat je er al langer last van hebt. Nu ben ik wel benieuwd of er onder jullie lezers ook mensen zijn die er last van hebben, en wat jullie evt. hebben gedaan om dit te verbeteren.
Ik wil in ieder geval eens gaan praten met de huisarts hier over, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen cq tips. Dus laat het me weten door een reactie of door het contact formulier op mijn blog.

reacties
  1. Arie schreef:

    Mogelijke oorzaken : piekeren, problemen ( prive of werk gerelateerd ), en nee, je hoeft ze hier niet te noemen als je ze hebt.

    • Bas schreef:

      Piekeren of problemen nee daar kan ik me niet in vinden, vandaag bij de huisarts geweest en een vragen lijst mee gekregen. 50 vragen om te beantwoorden en daar zou wat uit moeten komen, tevens ook maar een afspraak bij de opticien gemaakt voor een oog meting.