basdekruijf.nl feliciteert

Geplaatst: januari 17, 2011 in Voorpagina
Tags:

Bij deze wil ik Linux Steunpunt regio 0181 feliciteren met het behalen van de 20.000 hits.
Sinds 2010 is Linux Steunpunt regio 0181 te bereiken via de url www.ariedejonge.nl en www.linuxarie.nl, hier een qoute uit zijn post van vandaag:

Vandaag is de grens van 20.000 hits gepasseerd.

Begonnen op 28 oktober 2006 als een gewone blog omdat ik wel eens wilde kijken hoe dat werkte.

Omdat ik er eigenlijk toch niet veel mee deed ben ik in 2007 begonnen om hem als informatie punt te gebruiken voor Ubuntu Steunpunt Rozenburg ZH.

Begin 2010 ben ik hier mee gestopt en ben ik verder gegaan als Linux Steunpunt Rozenburg ZH eo, deze naam is in augustus 2010 veranderd in Linux Steunpunt regio 0181.

Voor de mensen die zijn blog niet kennen zou ik willen zeggen neem er eens een kijkje het is zeker de moeite waard, en tegen Arie zou ik willen zeggen op naar de 40.000 hits

reacties
  1. Arie schreef:

    bedankt, op naar de 30.000