Feyenoord talenten goed genoeg?

Geplaatst: januari 24, 2011 in Voorpagina
Tags:, ,

Ik laat maar een keer mijn Feyenoord hard spreken, en ik weet dat er commentaar van kan komen. Maar dat is het risico wat ik graag neem, omdat het gewoon niet goed gaat in Rotterdam-Zuid.
En ik mag verwachten dat we het daar allemaal mee eens zijn, en dat we het er allemaal over eens zijn dat er wat moet gebeuren.
Ik ben natuurlijk maar gewoon een supporter en ik kan zeker niet het verschil maken, maar er zijn mensen die het wel kunnen. Alleen betwijfel ik of Been op dit moment de juiste persoon hier voor is, ik denk het niet namelijk. Ik hoor Been vaak het zelfde roepen maar wat ik dan niet begrijp, waarom er op dat punt dan geen verbetering in komt.
Je kan ook niet constant roepen dat het een jonge ploeg is met weinig ervaring, want bij andere clubs kan het toch ook. Nu is mijn vraag waar licht het dan aan en dat kunnen twee dingen zijn in mijn ogen. Het eerste kan zijn dat de talenten van Feyenoord gewoon niet zo goed zijn als we dachten, of en dat kan ook nog is Been gewoon nog niet goed genoeg om Feyenoord nu al te coachen.
Bij NEC heeft Been het goed gedaan en dat was ook met een jonge ploeg dus daar kan het niet aan liggen. Wat ook nog zou kunnen is dat Been de druk die hij bij Feyenoord heeft niet aan kan, bij NEC stond die onder minder grote druk dan nu.
Ondanks dat ik Been een goede coach vind, denk ik dat Feyenoord op dit moment gewoon meer baat heeft bij een coach met meer ervaring.
Mocht het toch gewoon zo zijn dat de talenten van Feyenoord niet zo goed zijn als we dachten, en die kans is ook reëel dan hebben we op dit moment een zeer groot probleem.
Vooral omdat er gewoon geen geld is om nieuwe spelers te kopen, ook al is de schuld al vermindert door de hulp van de Vrienden van Feyenoord. De KNVB zal op dit moment nog niet zo snel toestemming geven om een nieuwe speler te kopen.
Wat de oplossing ook is in Rotterdam-Zuid, ik hoop dat die snel komt, en dat Feyenoord gewoon volgend seizoen nog in de eredivisie zal spelen. Want eerlijk is eerlijk degradatie komt zo erg dicht bij, en we mogen hopen dat het niet zo ver zal komen.

Reacties zijn gesloten.