basdekruijf.nl bereikt 15.000 hits

Geplaatst: maart 9, 2011 in Voorpagina
Tags:, ,

Vandaag heeft mijn blog de 15.000 hits bereikt.

Ik ben in Juni 2009 begonnen met mijn blog, in eerste instantie bedoeld als Ubuntu steunpunt Soest.
Mensen uit de regio konden dan bij mij terecht, bijvoorbeeld voor een Ubuntu cd of ander soort hulp met Ubuntu.

11 Januari 2010 heb ik mijn blog aangepast, en kwamen de eerste berichten over wat mij bezig houdt op mijn blog.
En tegelijkertijd verdween Ubuntu steunpunt Soest naar de achtergrond op mijn blog.
Dit werd tevens veranderd naar Linux steunpunt Soest, gericht op Linux algemeen i.p.v alleen maar Ubuntu.

In de loop van vorig jaar zijn er dingen bij gekomen op mijn blog, en ook nu nog zal ik dingen blijven toevoegen aan mijn blog. En mogelijk ook dingen verwijderen van mijn blog.
Ook heeft vorig jaar mijn blog de url www.basdekruijf.nl gekregen, en mogelijk komt er dit jaar @basdekruijf.nl bij.

reacties
  1. Arie schreef:

    mooi man, gefeliciteerd met de 15.000e