Avond vier daagse

Geplaatst: mei 27, 2011 in Voorpagina
Tags:, ,

Gister hebben we hier in het dorp de 30e avond vier daagse afgesloten, wat weer een groot succes was. Voor mij was het dit jaar de 16e keer als verkeersregelaar, maar ik zit er aan te denken om volgend jaar zelf ook weer mee te gaan lopen, en dan niet zoals iedereen met de papieren versie van de routes.
Ik wil hem dan gaan lopen met de routes in mijn Garmin eTrex Vista HCx, eens kijken of ik een begin kan maken met het lopen zonder de papieren routes. Het zou leuk zijn als meer mensen dit zouden doen.
Het voordeel wat ik hier in zie is dat het scheelt in het aantal papier wat er gebruikt word, en het verminderde kans op het verkeerd lopen van de route. Want ook dit jaar zijn er weer wat lopers verkeerd gelopen, en buiten de individuele lopers om ook een paar scholen.
Na 16 jaar het verkeer te regelen lijkt het me ook wel weer leuk om mee te lopen, en het weer eens van de andere kant te bekijken.

Reacties zijn gesloten.