Mauro moet …

Geplaatst: oktober 31, 2011 in Voorpagina
Tags:,

Overal lees, hoor en zie je maar dat ene Mauro, uit Angola maar moet blijven. Ik vraag me af waarom juist hij moet blijven??
Ik snap al die commotie niet om Mauro, van mij mag die best weg ( dit levert vast commentaar op ). Ik denk zelfs dat het goed is dat hij terug keert naar Angola, want daar kan hij echt wat betekenen voor het land. En buiten dat er is in Angola geen enkele dreiging voor hem, ook daarom zie ik geen reden om te zeggen dat hij moet blijven.

Wat ik ook niet snap is dat het sinds zijn komst naar Nederland, het al bekent is dat Mauro terug zou gaan naar Angola. Dat houdt in dat het dus al 8 jaar bekent is, en dat ze er in die 8 jaar allang eerder wat aan konden doen. Maar zo belangrijk vonden ze dat blijkbaar niet, en nu na 8 jaar nu het zover is zijn ze het er niet meer mee eens.
En zeggen ze dat hij helemaal ingeburgerd is, en niet meer terug kan naar Angola. Dan zeg ik je hebt er 8 jaar de tijd voor gehad, had dan meteen wat gedaan en niet nu nog eens. Nee nu doen ze allemaal zielig en bijna heel bekent Nederland, gaat zich er nu ook nog eens mee bemoeien.
Vooral dat laatste heeft bij mij veel ergernis opgewekt, je kon geen tv of radio aan zetten of daar was “zielige” Mauro weer.

Ik ben van mening dat als hij mag blijven, dat ook alle Surinamers onder ons mogen blijven. Want als er mensen zijn die echt ingeburgerd zijn, dan zijn zij dat zeker. En daarbij komt dat Suriname bij Nederland heeft gehoord, of zijn we dat soms met zijn allen vergeten. En vinden we bijvoorbeeld Mauro belangrijker???

reacties
  1. Arie schreef:

    Tja, je ziet dat als je de zielige asielzoeker uithangt het ver kan schoppen.
    Wat mij betreft gaat deze huilebalk met het 1e het beste vliegtuig naar huis.