Afgezegd voor de Avond vier daagse

Geplaatst: april 21, 2012 in Voorpagina
Tags:, ,

Ik heb me deze week officieel afgemeld als vrijwilliger voor de Avond vier daagse hier in Soest. Ik heb het 16 jaar met veel plezier gedaan, maar vond nu de tijd rijp om er mee te stoppen.
Ik ben er nog niet voor de 100% uit of ik dit jaar mee ga lopen, maar als ik mee ga lopen dan ga ik hem lopen via de gps. Dit zal een leuk experiment zijn, het risico van verkeerd lopen door de route niet goed te lezen, vang je hier mee dan ook op.
Mocht ik besluiten om dit jaar toch niet mee te lopen, dan ga ik misschien de routes buiten de avond vier daagse om wel lopen. Om te testen of het lopen via de gps ook echt zonder problemen verloopt, en natuurlijk om lekker bezig te zijn.

Via deze weg wil ik ook gelijk de mensen achter de avond vier daagse, nog even bedanken voor de 16 leuke jaren. En hierbij wens ik ze ook heel veel succes toe met de avond vier daagse die nog gaan volgen.

Reacties zijn gesloten.